fredag 22 februari 2013

I'M TOO EXCITED TO THINK!

Såg videon igår kväll.
THIS IS TOO MUCH FOR ME!
Jag hade aldrig hört talas om Josh Boone förut, och jag är kanske en aning orolig över att The Fault in Our Stars blir hans andra film. 
   Hans första film heter Stuck in Love och jag har aldrig hört talats om den heller. Dock spelade både Lily Collins och Logan Lerman (*känner mig smart för att jag vet vilka de är*) i den, så lite bra måste den ju vara (?)
   Nej, men tillbaka till The Fault in Our Stars. Det går rykten om att Shailene Woodley ska spela Hazel och... ehm... Hon ser inte alls ut som jag vill att Hazel ska se ut. Dessutom har hon ju nyligen fått rollen som Tris i Divergent! Två stora huvudroller på typ samma gång? Blir det inte lite mycket? Jag säger inte att hon är en dålig skådespelerska eller något, för jag har allvarligt ingen aning om hur bra hon är på att skådespela. Men TVÅ stora huvudroller på en och samma gång? I filmer som är baserade på böcker som är älskade över nästan hela världen (I alla fall Amerika och Sverige, men det är tydligen nästan-hela-världen för mig. Dock är de troligen väldigt älskade i fler länder än så.)
   Personligen är jag mest intresserad av The Fault in Our Stars. Divergent känns inte riktigt som någon big deal för mig, tråkigt nog. (Mer om det i en kommande recension.)
   Det jag oroar mig mest för just nu är vem som ska spela Augustus. Kommer för tillfället inte på någon som skulle passa.
   Har någon av er någon idé? 
   Och vad tycker ni om Shailene Woodley som Hazel? (Dock är det inte helt bestämt att det blir hon, så vitt jag förstår.)
   Och vad tycker ni om Josh Boone? Någon som sett hans film Stuck in Love?

3 kommentarer:

  1. Jo Shailene Woodley ser ungefär ut som jag har föreställt mig Hazel, lite för söt kanske men det är ju alla skådespelerskor ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vet, det var inte alls så jag föreställde mig Tris (Har inte läst "TFIOS" ännu (*efterbliven*))! XD

    SvaraRadera
  3. Sv: Vad bra :D Vad tycker du då? vad har hänt än så länge? :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D