onsdag 30 januari 2013

Waiting on Wednesday!

Dags för ännu ett Waiting on Wednesday, som från början startades av Jill från Breaking the Spine.
För er som inte vet, så går Waiting on Wednesday ut på att man varje vecka uppmärksammar en bok man längtar extra mycket till.

This is What Happy Looks Like
av
Jennifer E. Smith
Kommer ut 2 April.
Har ju tidigare läst Den Statistiska Sannolikheten För Kärlek Vid Första Ögonkastet (Att jag över huvud taget kommer ihåg den där titeln är ett mirakel) av samma författare, som jag verkligen gillade.
   Så blev glad när jag fick reda på att författaren nu ska släppa en till bok, som verkar vara lite i samma stil. 
   Klicka på bokomslaget för att komma till bokens Goodreads-sida.

1 kommentar:

  1. När jag såg bokens omslag visste jag direkt att det var Jennifer L. Smiths bok. Det är samma stil som på "Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet". Ärligt talat undrar jag varför man tar en så lång titel?
    Det blir ju bara jobbigt...

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D