onsdag 23 januari 2013

Waiting on Wednesday!

Waiting on Wednesday startades här och går ut på att man en gång i veckan (onsdagar) uppmärksammar en bok man längtar extra mycket efter.

Ashes on the Waves
av
Mary Lindsey
Kommer ut 27 juli.
Det som först lockade mig var omslaget. Det känns så annorlunda, och så vackert och underbart och wow! 
   Sen tog jag även reda på vad den handlar om. Vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha!
   Och så läste jag några recensioner skrivna av lyckligt lottade människor som fått läsa boken i förväg, och det var väldigt positiva recensioner. Jag vill också skriva en positiv recension på den här.

1 kommentar:

  1. Oooo, vilket vackert omslag! Verkligen verkligen fint. Måste. Få. Den där boken. Även om jag inte kommer kunna läsa den så kan jag ju ha den framme och titta på... Måste oxo ta reda på vad den handlar om!:)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D