onsdag 16 januari 2013

Waiting on Wednesday!

Japp, jag börjar med Waiting on Wednesday, som startades här.
   För er som inte vet, så går det ut på att varje onsdag berätta om en bok man ser fram emot extra mycket, som ska komma ut.

Requiem
av
Lauren Oliver
Kommer ut 5 mars
Behöver jag ens säga varför jag håller på att dö av längtan efter den här? Jag menar, sista delen på Lauren Olivers otroliga trilogi! Jag är bara rädd för att det ska sluta på det sättet som jag inte vill att det ska sluta. Det skulle förstöra hela alltihopa, och det skulle ju vara hemskt synd.
   Fick förresten nyligen reda på att den inte bara kommer vara skriven ur Lenas perspektiv, utan även ur Hanas, som blivit botad. Jag gillade verkligen Hana i första delen, så jag hoppas att hon inte är helt förstörd på grund av "botemedlet."
   Och (Spoilervarning om du inte har läst Delirium och Pandemonium! Markera för att läsa) *jag hoppas VERKLIGEN att inte Alex har förändrats för mycket. Det kändes liksom så, när han kom tillbaka, på sista sidan. SISTA SIDAN! Lauren Oliver, hatar du oss verkligen så mycket! Du låter första boken sluta med cliffhanger så att jag börjar gråta. Och sen läser jag Pandemonium, i väntan på att Alex ska komma, och när han äntligen kommer så gör han det på sista sidan, när boken är slut. Och då har Lena gått över till Julian! OCH JAG KÄNNER INTE ATT JULIAN ÄR NÅGOT ATT HA! SÅ OM DET SLUTAR MED ATT HON OCH JULIAN BLIR TILLSAMMANS KOMMER JAG SKICKA SÄKERT TUSEN KLAGOMAIL!* (Slut på min ganska hysteriska spoiler.)
   Så, det var nog allt jag hade att säga.

7 kommentarer:

  1. Kanske också ska börja med det där... det verkar ju rätt roligt!:)

    SvaraRadera
  2. Det får nog bli specialutgåvan;)Roligt inlägg. PS: Kolla din mobil!!!!

    SvaraRadera
  3. Ska helt klart börja med "waiting on wednesday"

    SvaraRadera
  4. Måste läsa andra boken först, men jag är rädd att den ska sluta så spännande att jag måste ha andra på direkten. Så vänta nog en månad till innan jag ger mig på den! :)

    SvaraRadera
  5. Jag längtar så att jag håller på att dö efter Requiem! :)

    SvaraRadera
  6. Kommer den ut 5 mars? Skulle den inte komma ut i januari?

    SvaraRadera
  7. Jag är just nu så j*vla glad! För jag fick hem Pandemonium som recensions ex idag!!!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D