måndag 28 januari 2013

Tävling! (Ej hos mig.)

Jag tror inte ens jag behöver fortsätta lägga till "inte hos mig" i rubriken. Vid det här laget borde ni veta att det inte är jag som anordnar tävlingarna.

Den här gången är det Boktycke som anordnar tävling, i samband med att bloggen snart fyller två år, så ett stort grattis från mig! ;-)
   Ni har då chans att vinna böcker från Adlibris för högst 200 kronor, och det man ska göra för att vinna är att anmäla sig (Nähä?) och sedan svara på ett antal frågor :-)

Lycka till! (Fast självklart hoppas jag ju på att jag själv kommer att vinna, ingen idé att ljuga om den punkten inte.)

1 kommentar:

  1. Har taggat dig, kolla här: http://mittimellan-ella.blogspot.se/2013/01/tag-happy-bookaholic.html :D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D