fredag 25 januari 2013

Quoting Queen #5

Det här inlägget skulle egentligen ha blivit ett inlägg igår, men det fick bli idag istället.
   Inget mer med det.

Förra veckans citat var taget från Pandemonium av Lauren Oliver :-)

Den här veckan blir det inte riktigt ett citat, inte ett citat alls egentligen. Det blir en dikt.
   Det var absolut inte meningen att det skulle bli så, men när jag hittade den tyckte jag att den var så vacker! Vacker på ett sätt jag inte upptäckte när jag läste boken.
Jag vet att det står "rnger" på, men själv klart ska det stå "ringer" på ;)
Ska försöka ordna ett "riktigt" citat till nästa vecka ;)

2 kommentarer:

  1. Det är en av de finaste dikterna från "Himlen börjar här" av Jandy Nelson :)

    SvaraRadera
  2. Jag använde den här i en av mina recensioner! Fast på engelska då ;) Ska du på något "beautiful creatires"-möte eller nåt i stockholm i februari?

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D