tisdag 1 januari 2013

Jag kände för att blogga, okej?

Så, då var det helt plötsligt 2013 då! Hoppas alla hade en underbar nyårsafton, och att ni fick se några fyrverkerier!
   Efter att jag skrev alla de där bokmålen har jag känt mig jättepeppad inför läsningen, och jag känner på mig att det här året kommer bli jättebokigt.
   Om jag ska vara helt ärlig så har jag egentligen inget vettigt att skriva just nu. Jag bara kände för att blogga första dagen 2013. Vad jag ska blogga om är en annan sak.

   Så får väl bara ännu en gång önska er ett gott nytt år!
Har troligtvis glömt att ta med massa böcker, men så länge jag inte kommer ihåg vilka jag har
glömt är det ingen fara ;)

1 kommentar:

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D