lördag 5 januari 2013

I'm a Goodreads-freak!

Som jag uttryckte mig i rubriken, har jag nu blivit aktiv på Goodreads.
   Egentligen blev jag medlem där i Augusti, men jag har inte orkat ta itu med det förrän nu (klicka i vilka böcker man läst, vilka man vill läsa, leta reda på bokbloggare jag vill bli vän med där. Ni vet, såna saker.)
   Men igår när jag var inne där och läste några väldigt roliga recensioner, blev jag själv väldigt sugen på att vara medlem där. Alltså, verkligen vara medlem där. Inte bara skaffa ett inlogg och sedan ignorera det i flera månader.
   Tänkte bara nämna det.
   Är inte helt säker på vilka av er som är medlem där, men hittade några stycken i alla fall :-)

Om du inte redan är medlem där tycker jag att du ska bli det! Bästa stället för oss bokälskare!

Klicka här för att komma till min profil! (Och skicka gärna en vänförfrågan, om jag har någon som helst aning om vem du är ;))

7 kommentarer:

  1. Jag är medlem på boktipset, inte lika kul sida direkt men vad jag förstår så är Goodreads endast om engelska författare?

    SvaraRadera
  2. Älskar Goodreads, och älskar nästan allra mest att läsa citat av favoritförfattare där :D

    SvaraRadera
  3. Vad är Goodreads egentligen? Det verkar ju som något man borde ha koll på, men det verkar ju inte jag ha ;)

    SvaraRadera
  4. Jag skaffade det i december och har inte riktigt förstått storheten med det ännu, även fast jag använder det ändå. ;) Gillar verkligen din blogg btw!

    SvaraRadera
  5. Sv: Men det är den värd! ;) Jag kommer nog inte läsa om den riktigt så många gånger ;) Men ett antal i alla fall :)

    SvaraRadera
  6. Ha en god fortsättning på 2013 så fortsätter jag kolla in här då och då! Ska ju läsa 50 böcker under det här året! Ojojoj, hur ska det gå? Har inte lika mycket tid att läsa böcker som jag hade förut. Trots att jag älskar det. However, vi ses!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D