söndag 20 januari 2013

10 böcker jag tänker skaffa någon gång innan jag dör

Någon gång innan jag dör? Nä, det går inte. Någon gång nästa vecka måste det ju stå.

(Jag placerar inte böckerna i någon särskild ordning nu, för då skulle det ta hela dagen för mig att skriva det här inlägget, och även om jag älskar att blogga, så vill jag helst inte använda en hel söndag till det.)
   (Klicka på bilderna för att komma till bokens Goodreads-sida.)

P.S. Jag tar bara med böcker som har kommit ut.

The Storyteller - Antonia Michaelis

Clockwork Angel - Cassandra Clare

Divergent - Veronica Ross

Before I Fall - Lauren Oliver

I Heart You, You Haunt Me - Lisa Schroeder

The Lightning Thief - Rick Riordan

Ten - Gretchen McNeil

If I Stay - Gayle Forman

The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin

Paranormalcy - Kiersten White

Fast ärligt talat, så kommer jag troligen inte få någon av de här böckerna under den kommande veckan. Jag beställde två böcker i fredags (Jag kunde inte låta bli) så just nu är jag rätt så pank. Sad story. (Speciellt med tanke på att det här bara är tio böcker jag vill läsa.)

3 kommentarer:

  1. Hittar några böcker som jag också är intresserad. Apropå "Divergent" så är det just den boken jag och Ella har valt ut att vi ska läsa i Bokcirkeln! ;D

    SvaraRadera
  2. PERCY JACKSOOOON!!!!! Kan inte beskriva hur mycket jag gillar den serien ;) Har du sett min tävling på min blogg där man kan vinna Utopi magasin nr 8 (där en serie från Berättelser från Engelsfors finns med)? :)

    SvaraRadera
  3. Den där bilden på "If I Stay", tjejen är samma tjej som på "Döden i dina ögon" lite konstigt O_o

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D