måndag 10 december 2012

Viktig/oviktig information!

Nu kommer bara lite viktig/oviktig (beror väl på hur man ser på saker och ting?) information.

Ni kanske vet att jag har en blogg jag kallar för Beautiifuldreamer (Ja, det ska vara två i där, det var någon som redan hade tagit det med ett i.) Hur som helst, där lägger jag ju ut berättelser jag skrivit (och andra har skrivit för den delen.)
   Från och med idag kommer jag lägga ut berättelser här istället. Det känns lite halvt onödigt att lägga ut berättelser där då det blir så sällan. En blogg som nästan aldrig uppdateras, japp, det är onödigt.
   Men jag kommer inte att ta bort den, jag kommer ha kvar den så att jag kan länka berättelserna till den här bloggen. Jag kommer ha en sida som liknar den där jag har recensioner, ungefär :)
Jag kommer fortfarande publicera gästnoveller, det är bara att skicka in om man nu har lust med det :)
(Alltså kommer allt fortsätta som förut, bara det att jag publicerar allting på den här bloggen :))

2 kommentarer:

  1. Det blir säkert jättebra :) Du kommer jag nog att läsa många fler av dina noveller. De är ju så bra ;)

    SvaraRadera
  2. Bra att du lägger ut dom på den här bloggen nu, så slipper man håll koll på två bloggar och när dom uppdateras XD Dessutom så håller jag på med typ 2 noveller nu och jag tror att jag kommer bli färdig med i alla fall en av dom snart ^_^

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D