torsdag 27 december 2012

Quoting Queen #1

Halloj!
Tänkte börja med en ny grej här på bloggen. Inget stort, direkt. Bara så att det över huvud taget blir någon uppdatering ;-)
   Varje vecka (från och med idag) kommer jag lägga ut ett citat från... ehm... vad som helst (?), men troligtvis en bok eller något.
   Först tänkte jag bara ha det så, ett citat varje vecka. Men nu kom jag på att det blir roligare om ni gissar vart citatet kommer ifrån. Så jag kommer inte skriva vart jag tagit det ifrån förrän nästa vecka.
   Alltså, idag lägger jag ut ett citat, nästa vecka skriver jag vad det var för citat + nytt citat, och nästnästa vecka skriver jag vart det citatet kommer ifrån, och nu blev det flummigt här!
   Men om ni inte redan fattat lär ni fatta med tiden. Så krångligt är det faktiskt inte.
Det här borde inte vara så jättesvårt att lista ut, om ni tänker efter lite ;-) Det har med en av mina absoluta favoritkaraktärer att göra!

3 kommentarer:

  1. Det är från "Revolt" av Suzanne Collins! Kram från Alba och Ella ;D

    SvaraRadera
  2. Finnick Odair! Jag älskar detta citat! :)

    SvaraRadera
  3. Finnick Odair ofc ;)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D