tisdag 18 december 2012

Let's go to heaven! Well, I'm already there.

Tidigare idag skrev jag ju att The Fault in Our Stars inte kommit än. Det stämde inte riktigt.
You gotta love that picture! ;)
Den kom bara inte direkt i brevlådan. Mamma beställde en bok till sig själv också, så paketet var för stort.
   Hur som helst. JAG HAR DEN ÄNTLIGEN! Boken som alla älskar! (Tja, i stort sett alla.)
   Och jag tänker börja läsa den på en gång! (Nästan i alla fall. Tänker läsa ut Den Vita Katten först, fast det är ungefär bara 7-10 sidor kvar.)
   Och vet ni en sak? Det är den första engelska bok som jag skaffar i inbundet format. Mina andra engelska böcker är häftade/storpocket/pocket. Men den här är inbunden! *happy face* (Just because I didn't want to make a smiley.)

Och nu såhär i efterhand kommer jag på att det är tisdag, och att jag egentligen skulle ha börjat med teasr Tuesday idag. Får bli nästa vecka (om jag kommer ihåg, har bokstavligen glömt det tre veckor i rad nu, om inte fler) istället. Har ju ändå lagt ut tre inlägg idag den här eftermidagen, så det känns som om det räcker.

Hoppas bara att jag inte har för höga förväntningar, men det tror jag inte ;)
 Första meningen är ju klockren bara den: Late in the winter of my seventeenth year, my mother decided I was depressed, presumably because I rarely left the house, spent quite a lot time in bed, read the same book over and over, ate infrequently, and devoted quite a bit of my abundant free time to thinking about death.

Japp, jag kommer att älska den här boken.

3 kommentarer:

  1. jag ska också snart börja på den! Har sparat den nu till jullovet så att jag kan ligga och sträckläsa den istället för att bara hinna med typ ett kapitel åt gången... imorgon slutar jag så sen ska jag bara läsa klart boken jag håller på med och sen kan jag äntligen börja :D

    SvaraRadera
  2. Du måste älska den!!! Det är en order!!!!

    Eller okej då. Kommer fortsätta gilla dig även om du sågar den fullständigt (även om jag inte tror det kommer hända, vi brukar tycka rätt lika om böcker ;)). Bara du inte slutar gilla (okej då, vara galen i) Finnick ;D

    SvaraRadera
  3. Gud så grymt! Måste, måste, måste ha, ha, ha! ;)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D