lördag 8 december 2012

Julkalender - Dag 7

Det här inlägget skulle egentligen kommit upp igår, men jag hann inte.
Så det får bli idag istället! :-)

Nu har .Ebba startat en utmaning, som en julkalender. Varje dag fram till julafton lägger hon ut en fråga, och om allt går som planerat kommer jag då att svara på de här frågorna. 


Dag 7
En bok som har ändrat din åsikt om något helt och hållet oviktigt

Tack och lov för att det inte skulle vara något viktigt. 
På något sätt påminner den där sjuan mig om en ren.
Inte för att oviktigt är särskilt lätt det heller. 
Ehm..... *thinking*... *thinking even more*... *looking at my bookshelf*... 
Vampire Academy kanske. Innan jag läste den hatade jag typ vampyrer. Eller kanske inte riktigt hatade, men jag ville helst inte läsa om dem. 
   Nu, efter att ha läst del 1 och 2 i serien Vampire Academy, kan jag säga att jag kan läsa om vampyrer, jag bara föredrar allt annat, men vampyrer funkar.

Nu skulle jag kunna göra Dag 8 på en gång, men .Ebba har inte lagt ut frågan än, så lite knepigt blir det.
   Kanske lägger ut det senare idag, eller imorgon. Ska iväg senare idag och vara borta hela kvällen.

3 kommentarer:

  1. Ledsen att det tog tid, jag "försov" mig i morse - om det nu går att försova sig på en lördag! Fast det är ingen ursäkt.

    Hur som helst så längtar jag efter att få läsa ditt svar, men ingen brådska - jag kan vänta till imorgon. :)

    SvaraRadera
  2. Dina bilder är helt fantastiskt vackra!

    //Johanna, boksystrar.bologg.se

    SvaraRadera
  3. Hej du! Rekommenderar su City of Bones-böckerna? Dom ser rätt bra ut....

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D