måndag 24 december 2012

Julkalender - Dag 24 (24, redan!?)

Nu har .Ebba startat en utmaning, som en julkalender. Varje dag fram till julafton lägger hon ut en fråga, och om allt går som planerat kommer jag då att svara på de här frågorna. 

Dag 24
GOD JUL!!!

Idag publicerade .Ebba en dikt som ni hittar här.
Tänkte bara berätta att senare idag -- klockan 15.00 för att vara exakt -- kommer det komma upp en teaser från boken jag skriver just nu! Så, det är bara att välja: Kalle Anka eller boken-som-inte-har-någon-titel-än ;) (Om inlägget inte kommer upp har jag väl bara krånglat till det med att tidsinställa ;))

God Jul på er allihopa! (Imorgon blir det att skryta om böckerna man fått ;))
All I want for christmas... is... food. (Den här parodin är som gjord för mig ;-))

5 kommentarer:

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D