tisdag 18 december 2012

Julkalender - Dag 18

Nu har .Ebba startat en utmaning, som en julkalender. Varje dag fram till julafton lägger hon ut en fråga, och om allt går som planerat kommer jag då att svara på de här frågorna. 

Dag 18
Vad var det för någon bok nu igen?

Vad det var för bok? Någon du glömt bort, kanske? Stämmer det?
Jag läste den när jag var mellan 7 och 12 år. 
Jag kommer inte ihåg om det var fantasy eller inte.
Jag kommer ihåg att jag tyckte den var bra.
Det var en serie.
Omslagen föreställde illustrerade människor.
Det kan ha varit någon typ av deckare.
Det var inte Dalslandsdeckarna.

Så, någon som vet vad det är jag har glömt bort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D