tisdag 11 december 2012

Julkalender - Dag 11

Nu har .Ebba startat en utmaning, som en julkalender. Varje dag fram till julafton lägger hon ut en fråga, och om allt går som planerat kommer jag då att svara på de här frågorna. 

Dag 11
En bok du vill läsa, men inte har

Vill ni att jag ska rada upp alla på en lista? Jag publicerade ju min (bok) önskelista för inte så galet längesen, och sen dess har jag lagt till fler böcker på listan. Och lite bokboxar, bara för att jag hemskt gärna vill ha lite såna.
Men den bok jag mest vill ha och som jag suktar så mycket efter att jag snart dör, det är The Fault in Our Stars. Alla recensioner man läst, alla som blivit känslomässigt störda efter att ha läst den. Jag vill bli en av dem. Jag. Måste. Ha. Den. Här. Boken. NU.
   Och jag skulle inte heller tacka nej till del, 3, 4, 5, och 6 i Vampire Academy
   Eller Pandemonium. MÅSTE HA.
   Eller... (Och för att det inte ska bli för många eller gör jag nu en lista över dem böcker jag prioriterar högst. (Alltså, förutom dem jag redan nämnt.))
  • The Scorpio Races
  • The Iron Queen & The Iron Knight
  • Anna Dressed in Blood
  • Obsidian (Huvudrollen är ju en bokbloggare! Ni trodde väl inte att jag bara skulle strunta i det!?)
  • Shatter me
  • City of Fallen Angels & City of Lost Souls (Vill även ha den sjätte delen (City of Heavenly Fire), men den är liksom inte ute än, så det går inte.)
  • The Perks of Being a Wallflower
  • If I Stay
Nu var jag lite slarvig och skrev inte författarna, men förhoppningsvis fattar ni vilka böcker jag menar ändå.

1 kommentar:

  1. Dör också om jag inte läser The fault in our stars snart! The perks of being a wallflower är helt otroligt bra, den bara måste du läsa NU! ;)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D