tisdag 18 december 2012

Jag fick i alla fall nånting...

Här går man omkring och väntar på The fault in Our Stars. Vad får man istället? Lite reklam för den svenska översättningen som kommer ut i januari. 

När jag först såg det där omslaget, vilket var ett rätt bra tag sen, tyckte jag det var jättefult. Men nu, när jag kollar närmare på det och faktiskt är intresserad av att läsa boken blir jag bara fascinerad av alla detaljer. För det finns en hel del fina detaljer, och vissa av dem kommer jag nog förstå ännu bättre när jag väl läst boken, (vilket jag vill göra, så nu får den lov att komma!) (Dock beställde jag den i söndags, så jag har inte väntat så länge ;))

4 kommentarer:

  1. Tycker fortfarande det är jättefult, det passar knappt in på den fantastiskajättebraunderbaraotroliga boken enligt mig ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med Ella, tycker framsidan på svenska versionen är skit ful :P

    SvaraRadera
  3. Håller med både Ella och Maddie fast inte helt. Tycker inte om omslaget, men tycker samtidigt inte att det är jättefult. Fast det tyckte jag i början. Det som fick mig att ändra mig lite var när John Green snackade om omslaget i en video (och försökte uttala namnet, hur kul som helst!) för han gillade det faktiskt och tyckte det passade perfekt till boken :)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte läst boken än men fattar inte hur de kunde översätta The fault in our stars till Förr eller senare kommer jag att explodera. Say what?!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D