tisdag 13 november 2012

The Mortal Instruments, igen.

Åh herregud, om två dagar kommer det ut en teaser trailer för City of Bones. Eller, vissa säger att det är en så kallad 'teaser.' Vissa säger att det är en riktig trailer.
   Var inne på Cassandra Clares twitter, för att se om det stod något mer om filmen. Hittade det här:


Och så hittade jag det här:
Hörde ni det? I'm gonna LOVE it! Herregudherregudherregud!!! Håller typ på att få spel här!

Känner mig lite rädd för att se trailern dock, jag menar, jag längtar redan så himla mycket. Efter att ha sett trailern kanske jag flippar ur på riktigt. Fast det är något jag får handska med då i så fall.

Ber om ursäkt för att det känns som om jag bloggar ganska mycket om The Mortal Instruments. Men så länge jag hittar roliga nyheter tänker jag inte sluta! Om man bortser från Harry Potter och Hungerspelen så är TMI min favoritserie, och såna saker kan man ju inte bara strunta i. Då måste man blogga om det. 

3 kommentarer:

  1. Så nervös... vet inte alls vad jag kommer tycka :P

    SvaraRadera
  2. Åh! Känner mig så ute här när alla pratar om det där och jag bara liksom WHAT?! Jag bar MÅSTE ju läsa dem nu! :) Men när de inte finns på svenska... och engelska är inte att prata om då de är så tjocka... men de finns på finska... kanske jag ska försöka med det då?:O

    SvaraRadera
  3. Så himla nervös, man vill ju inte ha för höga förväntningar så man blir besviken. -dör lite-

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D