fredag 9 november 2012

Reklam? Va? Nä, men varför då!?

Någon mer än jag som märkt det här på sina bloggar? Länkar i inläggen som inte fanns där igår!? Jag har sett det hos några, och hos mig själv -.-
   Någon av er som vet något mer? 
   Det var ju en av orsakerna till att jag gillade blogspot/blogger så mycket! Min blogg fick vara reklamfri!
eDarling? Men snälla, det här är en BOKBLOGG!!!

En sajt som hjälper mig att hitta vackra svenska kvinnor? Men hallå, då kan jag ju bara kolla mig i spegeln istället -.-

Jag är inte ens myndig än, ska jag redan börja hålla på med pengar? Eller "cash", som det står.

Blir så himla sur! Så snälla, om någon vet något, kommentera! Eller kommentera för att ni vill hjälpa mig att klaga ;-)

UPDATE: Nu har jag i alla fall kommit fram till att reklam-sakerna kopplas till vissa speciella ord. (Jag tror jag har kollat på typ varenda blogg jag känner till, för att se vilka som drabbats av reklam-saker.)

UPDATE IGEN: Okej, det är typ falskt alarm, det är något fel på Google Chrome, eller något. Provade just att använda vanliga Internet Explorer, och då såg allt normalt ut.

UPDATE FÖR TREDJE GÅNGEN: Nu har jag fått bort det. Det var något med mitt Google Chrome, men hittade en sida där det stod hur man fick bort det, så nu är allting reklamfritt för mig också!

4 kommentarer:

  1. What the...? Reklam? Jag har inte fått nån O.O Men det här låter oroväckande. Hoppas att jag inte får nån! D:

    SvaraRadera
  2. Jag ser inte de där länkarna så din blogg är fortfarande reklamfri för mig. Men sån reklam är ju superstörigt. Jag valde just Wordpress för att skippa reklam att ha så mycket reklam...

    SvaraRadera
  3. Jag ser inte reklam på din blogg.
    Det hände mig när jag började att bokblogga och då fattade jag inte vad jag hade gjort. Så jag slutade blogga någon dag och sen försvann det.

    SvaraRadera
  4. SV: Ja, haha :D Den är ju ganska lätt att få på hjärnan ;)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D