söndag 18 november 2012

Måste man så måste man.

Hittade ett inlägg på den här bloggen där det stod att Adlibris nu har 50 % rabatt på vissa böcker. Hur kan man låta bli att kolla vilka böcker det är då?
Hade bestämt mig för att inte köpa fler böcker förrän efter julafton eller så, men när man hittar en bok som man... egentligen bara är smått intresserad av (men det behöver vi väl inte låtsas om?) för 37 kr, då har man inget val.
   Boken är Ibland bara måste man av David Levithan. Och jag gillade hans bok En bit av mig fattas, så skulle vara väldigt kul att läsa mer av det han har skrivit. Omslaget på den är dessutom väldigt fint. Såg den första gången på biblioteket, där den var i hemskt dåligt skick... (Den var böjd och om jag minns rätt så var bokryggen trasig.)   Men den var ändå finare i verkligheten än på bild (det är de flesta böckerna.)
Kolla in rean själva, vem vet? Ni kanske hittar något! :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Gjorde du!? Åh, ja, det gör vi verkligen. Det är ju mycket lättare att komma ihåg vad man tyckte om boken under tiden man läste den när man gör på det viset :)
    Tack, det ska jag göra då! Smart! ;D

    Ska genast kolla in rean! :)

    SvaraRadera
  2. En fråga på din andra blogg står det att du för två dagar sedan typ la upp något som hette "en gaffels tankar" men när man tryckte så kom det inte fram något, vad beror det på? :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D