fredag 23 november 2012

Lyckan som uppstår...

... När man väntat cirka fem dagar eller så på att en bok ska komma, och så kommer den äntligen!
... När boken är i otroligt bra skick.
... När boken är såååååååå fin jämfört med den på biblioteket, som ser lite halvt misshandlad ut.
... När det äntligen är helg!

En hel del lycka, ska ni veta.

Så nu sitter jag bara här, och ska snart slänga mig över The Iron Daughter. Läste några timmar igår, och herregud... Om det inte skulle ha varit skola idag skulle jag ha suttit uppe hela natten och sträckläst.
   Men får sträckläsa idag istället, alltså, det som är kvar. (Sen ska jag ÄNTLIGEN ta reda på vem Sarah Dessen är och vad jag tycker om hennes böcker.)

Kommer förresten börja med Topp 5. Hade tänkt göra det idag, som en liten fredagssak (eller något), men blir nog imorgon istället.

Om ni har några idéer på vad jag skulle kunna göra som "Topp 5" får ni gärna kommentera och dela med er av dem. Min idétorka är inte riktigt över än.

Säg gärna vad ni tycker om den här covern också. Enligt mig är den bättre än originalet, men det är väl mest en smaksak :-)

1 kommentar:

  1. Att få hem böcker måste vara det bästa som finns! Och om det infaller på samma dag som en fredag? Då är man nästan i himmelriket! :D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D