fredag 2 november 2012

Kan man bli berusad av att kolla på ett omslag?

Jag vet, man ska inte bedöma böcker efter omslagen, men bara titta på det!!!
Herregud jag bara älskar det! Det är bara så underbart! Verkar som om folk har väldigt blandade åsikter om den, så jag vet inte riktigt... Men tänk om jag blir en av de som älskar den!

Tänk om...

Annars kan jag ju bara köpa den för att ta fram och titta på lite då och då (och med det menar jag en gång om dagen, minst).
   Men det känns så onödigt att använda pengar till något som bara kommer stå där i bokhyllan.
   Men ännu en gång, tänk om jag läser den och älskar den!
   Fast det känns rätt så omöjligt -- läste några recensioner på Amazon. Den ska tydligen vara vääääldigt trög, och huvudrollen ska tydligen vara vääääldigt jobbig. Och ja, ni vet, jag behöver en bra huvudroll för att kunna gilla en bok (behöver inte alla det?)
   Men desto mer jag kollar på det där förbannade omslaget, och det där förbannat vackra ordet som ska föreställa titeln, desto mer frestad blir jag...

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att Halo är läsvärd. Blev först lite skrämd av alla elaka kommentarer om den på Goodreads men den visade sig vara helt okej, till och med ganska bra :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du ska ge den en shans!;)
    Sv: Japp blev super glad när den hamnade i brevlådan.:)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D