torsdag 15 november 2012

CITY OF BONES TRAILERN!!!!!!!!!!!

Videon är tagen från mtv.

Herregud... Herregud.... HERREGUD!
   Det ser bara SÅ BRA UT hittills. Och så kommer den inte ut förrän i Augusti! Herregud... Herregud... Herregud... *typ dör*

Det kommer vettigare inlägg senare idag eller imorgon eller i helgen.

UPDATE:
En annan video där Cassandra Clare kommenterar. Bara kände mig tvungen att lägga ut den också.

UPDATE IGEN (Herregud, jag uppdatar så mycket nu för tiden så att man kan tro att jag tappat förståndet helt och hållet nu):
Och så är det bara en teaser trots allt (enligt typ alla andra). Om det här är en teaser, hur epic kommer då trailern bli? Geez, trodde inte jag kunde dö mer än jag redan har gjort nu.

4 kommentarer:

  1. Sv: Har du inte läst The Host?? Du måste verkligen läsa den! Den är typ hur bra som helst!! :D

    SvaraRadera
  2. Gud, jag är så hypad inför den här filmen! <3 och även om Jamie inte riiiktigt är min Jace så har jag väntat på att han ska få en stor roll sen nästsista HP filmen så just nu är jag bara galet glad xD

    SvaraRadera
  3. Nu när jag sett trilern så känner jag ju mig tvungen att läsa boken ;) Ser ju sjukt bra ut! Har jag märkt att du gillar den en del :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D