tisdag 9 oktober 2012

Vad man gör när man inte vet vad man ska blogga om

Känns som om alla idéer till blogginlägg helt och hållet blåst bort. Absolut helt och hållet blåst bort. Alltihopa.
   Så till slut fick det bli Little Book Things.

Hehe... Händer väl lite då och då. Men seriöst, man väntar på att ens favorit karaktärer ska bli tillsammans, och så händer det äntligen, då känner jag för att göra en liten glädjedans, så att bara flina som en idiot är rätt okej.

Det beror på vad man menar med "highlighting." Jag markerar aldrig i böckerna, men jag har ett litet block där jag skriver ner citat som jag läser lite då och då. Men jag varnar er! Läs inte i blocket! Det är nämligen fullt av spoilers!

Är alltid galet försiktig med böckerna! Först ville jag inte ta med dem till skolan, för att jag var rädd för att någonting som inte får hända skulle hända i skolväskan. Seriöst, min skolväska är lömsk, den vek några sidor i Hungerspelen i somras!

Har väl hänt ett par gånger... Speciellt när jag läste The Vampire Diaries. Pratade högt med Elena och Matt, men ingen av dem lyssnade...

VARNING! Prata INTE med mig när jag läser. De två första gångerna är okej, sen blir jag på hemskt dåligt humör. Dessutom är jag dålig på att lyssna när jag läser. Okej, jag erkänner! Jag lyssnar för det mesta inte alls när jag läser!

Hittade jättemånga roliga små Little Book Things så det kommer ni få se mer av!

Förresten så har jag märkt att jag blivit dåligare på att svara på kommentarer, och jag är inte helt säker på varför... Det är inte det att jag inte har tid, för det har jag. Jag bara bestämmer mig för att gå in på Amazon och provläsa massa böcker jag redan har provläst istället ;-)

5 kommentarer:

  1. Svar: Tack! :D

    Älskar Little Book Things :)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag brukar också snacka med dom i böckerna, ofta alldeles för högt :P

    SvaraRadera
  3. Skulle jag också kunna börja med det?
    Eller tycker du att jag härmar dig?
    Jga hittade det i måndags och det lät spännande hade tänkt skriva om det imorron i så fall.

    SvaraRadera
  4. SV:
    Tack!
    Men jag börjar om några dagar.

    SvaraRadera
  5. SV (igen):
    Ja, jag vet, förlåt att jag vilseledde dig när jag sa att det var på fredag.
    Men på vissa sidor så står det att det börjar på fredag, men nu får vi vänta ännu längre. Och då hinner jag (och du se) se om säsomn 1,2 & 3.
    Längtar!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D