måndag 8 oktober 2012

Tävling! (Men FORTFARANDE inte hos mig)

Nepp, fortfarande inte hos mig. Den här gången är det Alba från Boklyckan som har tävling. När i hela friden blir det min tur!? (Svar: När jag skaffar fram lite pengar, så att jag kan skaffa fram ett pris.)

Hur som helst, hon lottar ut ett exemplar av Fatta eld. Jaja, jag vet, jag har redan läst den (Ni trodde väl inte att jag hade glömt bort det? Jag menar, jag kan vara rätt glömsk ibland, men inte glömsk.)
   Som jag sa, jag har redan läst den, men jag är med i tävlingen ändå ;-) Okej? Calm down people! I'm just joining a competition here! No offense to anyone! OKAY!? (Förlåt, vet inte riktigt vad jag håller på med. Borde nog bara gå och lägga mig, men tyvärr har jag matteläxa att göra -.- )

Klicka här för att komma till tävlingen.

1 kommentar:

  1. Hej, verkligen en jättefin blogg! Riktigt bra recensioner med. :)
    Tack för länken till min blogg! Fixar en till din med från min blogg! :D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D