onsdag 10 oktober 2012

KLICKA PÅ LÄNKEN! NU!!!

KLICKA PÅ LÄNKEN! JAG SÄGER DET BARA EN GÅNG TILL, KLICKA PÅ LÄNKEN!!!

Hehe, japp, det var värt att använda Caps Lock nu. Verkligen, verkligen, värt det. I promise!
   Har väntat jättelänge på att novellerna ska bli publicerade nu, och väntat på utlåtandet från en författare, och nu hände det äntligen, och jag tog det faktiskt hyfsat lugnt (vilket är ett mirakel.)

Så, då blev den här dagen också lyckad ;-)
   Nu kanske jag till och med tar mig tid och svarar på alla kommentarer ;-)

11 kommentarer:

  1. Coolt! Det är inte varje dag man får utlåtande från en författare! :)

    SvaraRadera
  2. VAD ROLIGT!
    HAR OCKSÅ HITTAT CAPS LOCK KNAPPEN; HEHE.

    SvaraRadera
  3. SV: JA; ELLER HUR!!!
    VARFÖR KAN MAN INTE ALLTID SKRIVA SÅ HÄR?
    MEN DET ÄR KLART I "DATAVÄRLDEN" SÅ ÄR DET HÄR JU SOM ATT SKRIVA!
    UNDRAR OM ALLA VAD VI HÅLLER PÅ MED...

    SvaraRadera
  4. VAD ÄR DET MED MIG IDAG?
    JAG KAN INTE TALA I NORMAL TON OCH KAN INTE ENS STAVA!
    DET SKULLE STÅ SKRIKA INTE SKRIVA!

    SvaraRadera
  5. Gud vad roligt! Jättemycket grattis :)

    SvaraRadera
  6. STORT GRATTIS MIMMI!
    Vilket fantastiskt fint utlåtande du har fått!
    Kram från mamma <3

    SvaraRadera
  7. GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! (försäkrar mig att budskapet når fram) Och du var yngst och fick dessutom längst kommentar av Mårten Sandén!! GRAAAATIIIIIS!

    SvaraRadera
  8. Stort grattis Mimmi!;)
    Sv: Tackar :)

    SvaraRadera
  9. Grattis!!! Vad roligt för dig! :)

    SvaraRadera
  10. Wow!! att du är så bra på att skriva och dessutom fick jättemycket beröm av författaren!
    Grattis!!!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D