söndag 28 oktober 2012

Hur uppdateringen kommer se ut under lovet

Nu är det bestämt att jag ska göra som jag gjorde de tio sista dagarna på sommarlovet. (Ni hittar inlägget här)
   Den här gången har jag skrivit sju frågor till mig själv, och den här gången får jag bara välja bland böckerna jag läst sen sommarlovet tog slut.

Böckerna är:
Man ser väl vad det är?

  1. City of Glass - Cassandra Clare
  2. The Iron King - Julie Kagawa
  3. Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
  4. Helena - Josephine Angelini
  5. Frostbite - Richelle Mead
  6. Skämmerskans Dotter - Lene Kaaberbol
  7. The Vampire Diaries (Del 1 och 2) - L.J. Smith
  8. En bit av mig fattas - David Levithan
  9. Cinder - Marissa Meyer
  10. Nightshade - Andrea Cremer
  11. Allt jag säger är sant - Lisa Bjärbo
  12. Switched - Amanda Hocking (Recension kommer.)
  13. Själlös - Gail Carriger (Kanske kommer kunna ta med, beroende på hur långt jag kommer i den)
Är faktiskt väldigt nöjd, med tanke på att skolan börjat och att läslusten inte varit på topp.

Frågorna den här gången är:
  1. Bästa kärleksparet
  2. Största besvikelsen
  3. Snyggaste omslag
  4. Roligaste boken
  5. Sämsta boken
  6. Bästa boken på svenska
  7. Bästa boken på engelska
Börjar imorgon! :-D (Och se så bra det blir, nu blir det ju uppdatering varje dag under höstlovet!)

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det verkar som en rolig grej! Om jag skriver att jag fått den från dig, kan jag använda den på min egen blogg då? :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D