fredag 26 oktober 2012

Höstlov och snö. Logiskt...

Hittade låten igår, och har typ lyssnat på den om och om igen ända sen dess.

Men gissa vad? HÖSTLOV!!!
   Finally! Nä men jag tycker seriöst tiden har gått rätt väldigt fort.
   Förresten, nån mer som såg att det snöade igår? Inte där jag bor, men i Stockholm vid Heron City.


Har hur som helst inte något särskilt planerat nästa vecka, så det borde bli bra uppdatering och mycket läsning :-)

Ha ett bra höstlov, alla ni som har höstlov nästa vecka! Funderar på att göra som jag gjorde tio sista dagarna av sommarlovet. (Här hittar ni inlägget) Kanske gör så fast med alla böcker jag läst sen sommarlovet tog slut :) Får väl se.

3 kommentarer:

  1. Vi har också snö!

    Tack för gratulationerna! :)

    SvaraRadera
  2. Det snöade till och med i Småland igår... Alla i klassen var jättesura ;)

    SvaraRadera
  3. Det är så underbart att äntligen ha höstlov! Här i Värmland snöade den lite i förrgår! Helt sjukt, men samtidigt väldigt mysigt.

    Skinny Love är en av mina favoritlåtar. Men även om Birdys version är bra så älskar jag Bon Ivers originalversion hundra gånger mer (:

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D