onsdag 31 oktober 2012

Höstläsning, Dag 3

Dag 3 - Snyggaste omslag

Behövde inte fundera så länge på det. Det var omslaget på The Iron King som först fick mig att vilja läsa boken (Senare läste jag även lite fina recensioner på den) 
   Switched's omslag tyckte jag först inte alls var särskilt märkvärdigt. Jag förstod allvarligt talat inte riktigt varför så många tyckte det var så galet snyggt. Sen fick jag hem boken i brevlådan, och höll i den, och bara stirrade... Boken är grymt mycket snyggare  i verkligheten, I promise! Och bokryggen är väldigt väldigt väldigt fin också! :-)
Glad Halloween förresten! (fast som ni kan läsa på Mowas blogg så tänker jag inte gå ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D