fredag 12 oktober 2012

Favoritkaraktär: Étienne St. Clair

Halloj!
Tänkte göra ett till inlägg med citat som har med en av mina favoritkaraktärer att göra. Gjorde ett sånt inlägg om Finnick Odair för ett tag sen, och nu blev jag sugen på att göra ett till :-)

Den här gången blev det Étienne St. Clair! Så... SUPERSTOR SPOILERVARNING OM DU INTE HAR LÄST ANNA AND THE FRENCH KISS!

En liten del som berättar lite om vem den artonåriga Étienne är.

Fast det är egentligen inte förrän efter den här scenen som han är artonårig. 

Ännu fler födelsedagar! Åh, han är så söt här!

Dålig vana omvandlas nu till otroligt söt vana (Gäller dock inte alla, nagelbitning är fortfarande inte bra när det gäller alla andra.)


Lite dålig kvalité på den här, men men... man ser väl vad det står?
Nu vet jag vad jag ska säga på julafton det här året... HAPPY CHRISTMAS EVERYONE!

...............


Det här måste vara en av scenerna som berörde mig mest! Den är bara sååå fin!

...... Varför kan han inte finnas på riktigt? Bara... Varför?

1 kommentar:

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D