onsdag 24 oktober 2012

Det var inte meningen, men det hände ändå

Som ni ser har jag en ny design på bloggen. Och... Jag blev väl inte suuupernöjd med den. Gillar den gamla mer, så kanske byter tillbaks.
   Försökte göra en header som skulle passa året om, vilken årstid det än är. Och det gick väl... ganska okej. Det var faktiskt inte meningen att jag skulle byta design över huvud taget. Det var inte meningen att jag skulle sitta vid datorn och hålla på med Gimp och göra en header i flera timmar med hjälp av bilder på böcker som inte skulle bli tagna (Jäklar vilken krånglig mening det blev) Men ni vet, ibland händer saker som inte skulle hända egentligen, okej?

Såhär såg det ut förut.
Så... Vem vet, nästa vecka kanske bloggen ser helt annorlunda ut igen.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar den designen mer än den gamla :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att den här designen var jättesnygg :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D