tisdag 30 oktober 2012

Bokhylleutmaning från Bokugglan!

Hittade nyss en jätterolig utmaning hos Bokugglan! Varför kan inte jag komma på såna här roliga saker? ;)


Så här gör du:
Gå till din bokhylla. Till den översta hyllan, längst till höger. Räkna till din 34:e bok. Om hyllan tar slut så fortsätt till hyllan under och om du inte har 34 böcker, så börja om från ett. Ta ut boken. Fyll i formuläret här under.


Titel: Här ligger jag och blöder
Författare: Jenny Jägerfeld


Bläddra till sidan 68 och skriv första meningen på rad 13: - Ja, det gör jag.
Sista ordet på sidan 97: kajak
En sak som finns på framsidan: Vit lite smutsig sko
Tredje meningen i hela boken: Dess bleka vårvinterskinn och så det där rosaröda inuti.
Det första ordet du såg på sidan 33: honom
Vad tycker du om den här boken: Lite svårt att avgöra, med tanke på att jag inte har läst den än. Men efter att ha läst till den tredje meningen fick jag lite rysningar...


4 kommentarer:

  1. Jag tycker också den verkar lite läskig, men jag vet inte riktigt varför.

    SvaraRadera
  2. Jag har också gjort den här utmaningen på min blogg alldeles nyss :)

    SvaraRadera
  3. Läs den, den är jättebra! :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja, samma här. Håller faktsikt fortfarande på mycket med det, men det är ett stort intresses! ;D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D