lördag 29 september 2012

Vilket omslag föredrar du? #4

Så, det blev ett tidsinställt inlägg trots allt.
   Lite mer omslagsdueller! (Bara för att jag tycker det är så kul ;)) Den här gången blir det inbundet vs pocket! :D

Först: Vargbröder av Michelle Paver







VS









Jag gillar verkligen båda omslagen, faktiskt. Båda två är fängslande och passar till handlingen (Inte för att jag har läst boken, men ändå.) Fast väljer nog det inbundna, för att det ser så epic ut! Och för att det ser så välgjort ut ☺ Visst, det gör pocketomslaget också, men det är något speciellt med det inbundna ☺

Sen: Pojkarna av Jessica Schiefauer (Jippie! Jag kommer fortfarande ihåg hur man stavar till hennes efternamn!)







VS









Jag är inte galet förtjust i något av dem fast tycker att det inbundna är väldigt fint! Det är absolut inget fel på pocketversionen, fast det inbundna passar så bra in på boken! Fram för allt språket! Så det får bli det inbundna här också ☺

Och till sist: Hungerspelen av Suzanne Collins







VS









Egentligen föredrar jag omslagen med härmskrikan på, men nu fick det bli såhär.
   Det inbundna omslaget skrämmer mig lite, men det är inget fel med det. Det ger mig bara rysningar... Men nej, inget fel med det.
   Jag älskar elden på pocketomslaget, för att eld är coolt och för att eld har en stor betydelse i boken sen. 
   Wow... Det här var svårt... Som sagt så väljer jag härmskrike-omslaget framför båda de här två (Det där härmskrikan brinner.) Men av de här två väljer jag nog... ehm... pocketversionen. För som jag sa, eld är coolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D