lördag 22 september 2012

Selena Gomez, Disney... Vad kommer härnäst? Blodtörstiga bebisar utan blöjor?

Ser ni inte hur mörkt och dystert och
hemskt det ser ut???
Just nu håller jag på att skratta ihjäl mig, för världen har blivit knäpp. Ni kanske redan vet om det här, jag vet inte riktigt hur länge det har varit bestämt. Men i alla fall. Världen har blivit knäpp. Fallen av Lauren Kate kommer bli en Disney-film. Japp, ni läste rätt. Fallna änglar, mörk berättelse, triangeldrama, Disney. hahahahahhahahhahahaha jag kan inte låta bli att skratta åt det för det är bara så knäppt! Jag har visserligen inte läst boken, och tror inte att jag kommer göra det heller, men kom igen! Vem vet inte att Fallen och Disney är en hemsk kombination.
      Jag har inget emot Disney. De är awesome. Men har de någonsin gjort något riktigt mörkt, hemskt... Kanske blod också, vad vet jag, jag har ju som sagt inte läst boken. Nepp. Såna saker har de aldrig gjort. De filmer de har gjort som inte är tecknade med action i, tycker jag nu som trettonåring är rätt så fåniga.




Ser ni vad det står där? Thriller. Och vad betyder det? Att det säkert blir blod trots allt. Och vad betyder det? Jo, att jag blir väldigt skeptisk till det här, eftersom jag aldrig sett särskilt mycket sånt i Disney-filmerna. 
     
Selena Gomez fick Himlen Börjar här, Disney har tagit över Fallen. Vad kommer härnäst? Tänker de lämna över Mockinjay åt en grupp dagisbarn? Eller kommer Jamie Campbell Bower hoppa av som Jace i The Mortal Instruments och de lämnar över rollen till Justin Bieber? Wow... Som jag sa, världen har blivit knäpp.

Så vad säger ni? Fallna änglar och Disney? Hiss eller diss?

4 kommentarer:

  1. HAHAHA NEJ SÅ... Jag vet inte, men jag säger som Iktoro: HUR TÄNKER DEM???? Jag har inte läst boken, men allvarligt... xD Jag visste inte ens att den skulle göras till film... hur som helst, ska bli väldigt intressant att se hur det blir med denna filmen då x)

    SvaraRadera
  2. Jag vet att namnet Disney kan vara väldigt missledande, men du har antagligen helt fel i att det kommer bli väldigt dåligt och barnsligt osv. Det finns inget som garanterar att filmen blir dålig bara för att den är gjord i Disney's namn. Andra stora och epic filmer av Disney är Narnia och Pirates of the Carribean. Själv tycker jag att de är väldigt bra och faktiskt någorlunda "mörka och hemska" så, ja, de har "någonsin" gjort sådana filmer. och det KAN bli bra.

    Gillar din blogg i alla fall :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D