torsdag 13 september 2012

Så ser skolväskan ut efter en vanlig dag i skolan

Rubriken säger det mesta...

Så går det när man får läxor på samma dag, och dessutom bestämmer sig för att dra till biblioteket på lunch-rasten. Och även bestämmer sig för att ta med Frostbite, bara ifall man skulle vilja sätta sig ner och läsa någon rast.

I min väska:
Från biblioteket:
  • Skämmerskans dotter och Skämmartecknet av Lene Kaaberbøl. Jag blev helt plötsligt jättesugen på att läsa om serien. Bara sådär! Helt plötsligt.
  • The Awakening + The Struggle av L.J. Smith. Folk verkar ha blandade åsikter om de här böckerna, så blir kul att se vad jag själv tycker.
Sen har vi Frostbite, som jag redan har nämnt. 
Resten är läxor. Två engelska-böcker samt block. Mattebok, och någonstans därnere kan man hitta ett par spanska-glosor också. 
   Skulle mer än gärna börja klaga nu, fast då skulle det här inlägget bli alldeles för långt. (Allt jag skriver nu för tiden blir för långt, känns det som.)

Väskan vägde hur mycket som helst, så får nog tacka cykeln för att den har pakethållare.


1 kommentar:

  1. Så ser min väska ut, kanske lite fler skolböcker... tror jag ska gå ut i strejk typ och vägra göra mer än 2-3 hemläxor om dagen! :) Värst är ändå om du går förbi biblioteket efter skolan, sådana dagar har jag typ 5 böcker i väskan och lite färre i armarna ;p

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D