fredag 17 augusti 2012

Sommarlovsläsning, Dag 8

Dag 8 - Favoritomslag

Blommor, blommor, och fler blommor... Jag har typ
 blivit beroende av att sätta dit blommor på
varenda bild jag gör.








Det här omslaget är bara så snyggt! Annorlunda, stilrent... Dessutom passar det så bra in på handlingen!
Wow... Känns som om jag bara bloggar om Himlen börjar här nuförtiden... sorry. Men imorgon ska jag skriva om dystopier, så då blir det lite annat! Fast dagen efter ska jag skriva om favoritkaraktärer, och då lär Himlen börjar här komma med igen...
Men allvarligt, det här omslaget är riktigt snyggt!

Det blev faktiskt bara en blomma här!
Och så läste jag ju ut City of Bones för några dagar sen, och jag älskar omslagen på alla delar i serien, så kände mig tvungen att ta med det också...

1 kommentar:

  1. Varför jag inte berättat att jag kan skriva? Because I'm Batman, and Batman doesn't share private stuff with people...

    Haha nä, helt seriöst. Vet inte... Men nu vet du!

    :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D