söndag 19 augusti 2012

Sommarlovsläsning, Dag 10

Dag 10 - Favoritkaraktär

Varför gav jag mig själv den här frågan? 
Svar: För att jag inte tänkte på att jag blir helt jäkla förälskad i typ varenda bokkaraktär jag stöter på. 

Så nu är det som det är, jag kan knappast välja en karaktär, så jag väljer tio istället, blir det bra?
Bokkaraktärer jag verkligen gillar (utan någon speciell ordning)
  • Fatta eld & Revolt - Finnick ♥♥♥♥♥
  • Shiver - Sam ♥♥♥♥
  • Monstrets dotter - Brigan ♥
  • Himlen börjar här - Joe ♥♥♥♥
  • Spejarens lärling: Den hemsökta skogen - Halt ☻☻
  • Sommaren jag blev vacker & Ingen sommar utan dig - Jeremiah ♥♥
  • Sommar för evigt - Conrad ♥♥
  • Vampire Academy - Rose ☻☻☻
  • City of Bones & City of Ashes - Jace ♥♥♥♥♥
  • Delirium - Alex ♥ (Alex är en aning för perfekt för att vara en trovärdig karaktär, men han har bärnstensfärgade ögon, och såna saker kan jag inte stå emot!)
Nästan bara killar som ni kan se, och jag har en del anledningar till hur det gick till, men de anledningarna tänker jag inte skriva i det här inlägget ☺
Lite saker kopplade till böckerna jag nämnde där ovanför ☺
P.S. Alla bilder jag använt för att göra den här bilden är tagna från Google.

Så, sista dan... Imorgon måste jag gå upp tidigt... Fast första riktiga skoldan är på tisdag...
...
Om vi får broccolisoppa någon gång under första veckan vet jag att skolan har något emot mig...
Även bilden på soppan är tagen från Google.
Om ni inte redan har räknat ut det så hatar jag broccolisoppa. Verkligen HATAR! 

Ha det bra allihopa!

P.S. Recension på City of Ashes är på väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D