fredag 10 augusti 2012

Sommarlovsläsning, Dag 1

Dag 1 - Bästa sommarboken

Awesome picture!


För Himlen börjar här räknas väl som en sommarbok, eller? Nu säger vi att den gör det, för man får ju inte direkt vintervibbar när man läser den.

Jag bara älskar den här boken mycket! Jag läste typ om den direkt efter att jag läst den (min mamma läste den, så jag kunde inte låta bli att läsa ur den när den låg framme, med det där fantastiska omslaget (som inte syns så bra på bilden, men ändå))

Den här boken går inte att beskriva med ord, den är bara så fantastisk!


Fast trilogin om Belly av Jenny Han är inte heller dum den, och den är ännu mera somrig!

P.S. Ny serie på min blogg Beautiifuldreamer! Kika gärna in!

5 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt kort måste jag säga! Jag ska genast gå in på Beautiifuldreamer och läsa din nya novell. Jag ska absolut kommentera :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Precis ;D

    Inte jag heller...

    Åh, supersnyggt kort! Himlen börjar här är en av mina faoritsommarböcker också :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen en jättemysig sommarbok =)

    SvaraRadera
  4. Jag ska verkligen läsa den där boken!
    Sv: Gud vad kul, då ses vi ikväll. :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D