onsdag 8 augusti 2012

Men den riktiga frågan är ju: "Varför visste inte jag om det här!?"

Wow... Vissa av er har säkert vetat det här i en hel evighet nu. Men jag fick reda på det för typ en timme sen (ser ni? Jag är inte helt efter trots allt. Snart en hel timme ju!)

Ni som läst mina inlägg om Hungerspelen vet att jag mer än gärna skulle vilja gifta mig med Finnick, och nu har jag fått reda på vem som ska spela honom i filmen: Sam Claflin.
Jag vet inte om det är helt säkert, men vad jag har sett hittills så verkar det vara rätt så bestämt.
Vad tycker jag om det då?
Tja... Den enda film jag sett honom spela i är den jag såg idag, Snowwhite and the Huntsman, där han spelade Snövits barndomsvän William. (Det var tack vare det som jag fick reda på att han skulle spela Finnick.)
Utseendet kan man ju inte riktigt klaga på, inte riktigt så jag föreställt mig Finnick kanske... Men men... Om de fixar till honom, så att han blir mer Finnick-aktig, då kanske det funkar...

Men den riktiga frågan är ju: "Varför visste inte jag om det här!?"
Visst, det var inte så jättelängesen jag läste ut trilogin, men ändå! Jag har letat efter det här, vem som skulle spela honom. Jag har läst om ryktena som gick om att Robert Pattinson skulle få rollen, jag har läst om folk som vill att Justin Bieber ska få rollen (och nej det var inte trevligt.) och ingenstans hittade jag det här! Och varför i hela friden kommer jag alltid in på Justin Bieber när jag skriver om skådespelare och böcker som ska bli film!?
Jag ska nog inte blogga mer om det här för jag håller uppenbarligen på att flippa ur... Så vad säger ni? Sam Claflin som vår älskade Finnick Odair? Hiss eller diss?

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte... Jag tycker Finnick ska vara blond, smal, lång och snyggast i hela världen, men det fins ingen annan än han själv i mitt huvud som ser ut så så förhoppningsvis gör Sam ett bra jobb!

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja verkligen! >:( ;D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D