torsdag 2 augusti 2012

Favoritkaraktär: Finnick Odair

Jag tänkte börja med en ny grej här på bloggen. Nämligen att blogga om mina favoritkaraktärer. Det kommer inte funka med varenda bok/serie, men förhoppningsvis med de flesta (om jag har lust).

För att göra det tydligare: Jag kommer lägga ut scener jag gillar med karaktären, citat och sånt, och annat som har med karaktären att göra beroende på vad jag hittar.
Visst, det lär bli rätt mycket spoilers, men det får ni stå ut med! 

Spoilervarning om du inte har läst Hungerspelen (hela trilogin)!

Så, Finnick alltså, som jag inte kan sluta tänka på...

Åh jag bara älskar den här scenen!

Jag älskar den här scenen också, för att Katniss börjar inse vem han egentligen är.

Jag tog den här på engelska för att jag gillar den bättre ;)
Den här älskar väl alla!?

... Scenen är så hemsk, men så fin på samma gång!

Förlåt för den dåliga kvalitén på texten, hoppas det går bra ändå ☺
......... Jag kommer alltid hata dig för det här Collins!



Jag önskar det fanns fler scener med dem... Deras kärlek är så fin!

En diskution på Goodreads som jag hittade igår ☺
(Klicka på bilden för större text)
Nej, jag tänker inte börja klandra Katniss för hans död, men jag kunde inte låta bli att skratta lite när jag läste det ;D

♥ ♥ ♥ R.I.P Finnick ♥ ♥ ♥ 

5 kommentarer:

  1. Haha, skrattade vid en del av dem citaten ;)

    Sv: Haha nä, de flesta som nån gång har diskuterat VA med mig eller bara läst det jag skrivit om VA vet nog hur mycket jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäLSKAR honom!!! ;D
    Okej, jag lovar men jag kanske drar av ett ben eller två ;)

    SvaraRadera
  2. Älskar alla de citaten ♡

    We'll always love you, Finnick! ♡♥

    SvaraRadera
  3. Sv: nej, nej, nej! Tror du jag är en psykopat eller? ;)

    Hm... kan ju alltid fixa så att du "råkar" vara med om en olycka under bokmässan ;)

    SvaraRadera
  4. Finnick <3 Så himla sorgligt när han dör!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D