onsdag 4 juli 2012

Strandläsning

Idag blev det lite läsning på stranden. (Förlåt, men jag är fortfarande van vid att blogga om min vardag.)
Jättehärligt! Lite bad blev det också, fast det var rätt ganska väldigt kallt. Brrrrrr......
Så, i morgon blir det Stockholm! Ska försöka att inte köpa böcker för alla mina pengar. (Bara nästan) 
Sen ska vi ha Cailey i nio dagar tror jag... Jösses det blir fullt upp här! Men förhoppningsvis blir det soligt så att vi kan åka till stranden!

Ha ett fortsatt superduperbra sommarlov!

4 kommentarer:

  1. Sv: 1. Vet ej vad det betyder.
    2. Sommar.
    3. Din header är super fin och skulle vilja ha något liknande,har försökt men det har inte gått så bra.
    Ps. Du behöver inte ha med bilden jag skickade till dig:)

    SvaraRadera
  2. Sv: okej :)
    Haha jag flippade ut när jag såg att den skulle komma ut lagom till när jag hade tänkt beställa böcker så när jag beställde den tänkte jag inte ens på att jag fortfarande inte är världens bästa på att läsa på engelska eller att det skulle se fult ut i bokhyllan ;)

    SvaraRadera
  3. Vad gullig den nya designen är!

    SvaraRadera
  4. Vad står det förresten på din header? Förutom Min Bokkista alltså.

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D