lördag 21 juli 2012

Nytt läsställe!

Hejsan svejsan!
Skaffade nytt läsställe idag. Ute, fridfullt, lite obekvämt efter en stund...
Se så fint det är här! Sällskap får man på köpet också.

Haha epic battle! Hoppsan (Whoops) against the leaf!

 
Och så måste det ju väsnas lite också... Gosan kan inte låta bli att krafsa lite.

Nyfikna lilla kanin...

Förresten skaffade jag (typ) pojkvän idag!
Positivt: Han är precis som jag vill att min pojkvän ska vara.
Negativt: Han finns inte på riktigt.

Jag bestämde mig för att skoja lite med Cailey. Hon och mamma skulle till skogen och jag bestämde mig för att stanna hemma. Cailey frågade vad jag skulle göra och jag sa att jag skulle ringa min pojkvän. Jag vet inte riktigt om hon gick på det, men det verkade så. Han heter tydligen Adrian (första namnet jag kom på). För det hade ju blivit konstigt om jag tvekat. Man borde veta vad sin pojk/flickvän heter. Sen fick jag veta att han har rufsigt brunt hår och gröna ögon, och för tillfället är utomlands. Det var ursäkten till att jag inte kunde be honom komma hit, utan bara ringa honom.

När de kom tillbaka från skogen:
Cailey: "Vad gjorde du när vi inte var här?"
"Läste."
"Skulle du inte ringa din pojkvän?"
"Han svarade inte."

Så var det med den romansen...

4 kommentarer:

  1. HAHAH MADE MY DAY XD <3
    Hälsa Adrian ;D

    SvaraRadera
  2. U just made my day ^^

    det skulle dock aldrig funka för mig, skulle de fråga efter namn skulle jag säga Harry och eftersom min familj är så nyfiken skulle de också fråga efter efternamnet och då skulle det vara kört eftersom det inte är så många som heter vare sig Potter eller Styles ;D

    SvaraRadera
  3. Haha så gjorde jag och en kompis också en gång. Hon var hemma hos mig och så började en annan kompis smsa. Och eftersom kompisen som var hos mig hade min mobil så låtsades hon vara min "pojkvän". Kompisen som smsade blev så förvånad att hon ringde. Jag och kompisen skrattar alltid när vi minns det ;D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D