torsdag 5 juli 2012

Nej jag protesterar!

Halloj!
Himlen börjar här ska ju som ni kanske vet bli film.
Så jag sökte runt lite på Google, och överallt står det att Selena Gomez ska spela Lennie!!! Vad tusan...
Jag har inget emot Selena Gomez, men jag kan verkligen inte se henne som Lennie!!!!!!!
Ni får säga emot nu, det här är bara min åsikt...

Om de sätter någon (typ Justin Bieber) som Joe vet jag inte vad jag gör... Jag har inget emot Justin Bieber heller (jag gillar bara inte hans musik) men tänk er honom som Joe Fontaine. Det går bara inte!
Aja, nu ska jag fortsätta med mitt hysteri här så hejdå!

Läs min recension på Himlen börjar här!

4 kommentarer:

  1. Sv. Skulle vilja ha ljusare turkos färg eller ta det du tycker passar bäst med min design/bakrund.
    Bredd:953 Höjd:421

    Ska läsa boken så jag ska avgöra om vad jag tycker sedan;)

    SvaraRadera
  2. WHAT?! SELENA GOMEZ?! Ok, jag vet att hon är en duktig skådespelerska och jag har inte läst Himlen börjar här, men glöm att hon passar, jag har förstått att Lennie inte är den typen som Selena är.
    Och sätter de Justin Bieber som Joe så kommer filmbolaget inom 2 timmar att få ett lååångt och mycket klagande samtal.

    SvaraRadera
  3. Jag tror nog inte jag kommer se den filmen, jag har så bra egna bilder av Lennie och de andra, och om de skulle ha Justin Bieber som Joe så skulle jag spy. Allvarligt.

    SvaraRadera
  4. Vafalls??? Äääälskar verkligen boken, de får inte bara komma och förstöra allt med en skitfilm :( Det är verkligen en jättefin bok, jag tror att den skulle få en helt annat stämpel om en Disneystjärna fick huvudrollen. Är det helt bekräftat?

    //Johanna, boksystrar.blogg.se

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D