fredag 6 juli 2012

Jag var i himlen!

Igår var jag ju i Stockholm! Kan ni gissa vad jag hittade där då? En bokhandel full med Science fiction och fantasy böcker! (Vissa av er kanske redan känner till den) Men jag kände inte till den förrän igår, och gissa om jag blev lycklig?

Och det här är bara de svenska böckerna! Det fanns typ tre gånger så mycket engelska böcker och så fanns det några hyllor med mangaserier.

Så om ni är intresserade av science fiction och fantasy är det här rätta stället!

Två böcker att ta med sig hem blev det också!
Jag har ju tänkt börja läsa mer på engelska. Men när jag gick där bland hyllorna hade jag ingen aning om vad jag skulle ta... Så till slut fick det bli en som jag läst på svenska :)

Ett jättestort tack till min moster som tar med mig till såna här fantastiska ställen!

2 kommentarer:

  1. Visst är affären underbar? Det är en av mina fyra favoritbokhandlar i Stockholm :D ^^

    SvaraRadera
  2. Åh, lycko dig! Jag hade bott där om det inte var så långt till Stockholm... Men pappa är i Stockholm med jobbet ibland och det händer att han handlar någon bok där då. :)

    Svar: Jag kommer antagligen på söndagen! Det hade varit OTROLIGT kul om vi kunde träffas :D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D