måndag 2 juli 2012

Ett obokigt inlägg!

Bara lite information:
Om bloggen får annan bakgrund, byter färg, eller något sånt så är det för att jag håller på med ny design... igen.
Jag försöker hitta något som jag skulle kunna ha ett tag, eller alltså... något som jag vill ha ett tag. Jag byter lite väl ofta nuförtiden känns det som, men jag försöker bara hitta något som känns rätt, om ni förstår vad jag menar, vilket ni säkert gör.
Så ja, det var väl det jag ville informera om.

UPDATE: Den nya designen kanske kommer imorn, får se :)

UPDATE 2: Nu hoppas jag att jag kommer behålla den här designen ett tag ;)

1 kommentar:

  1. Mimmi kan du hjälpa mig att göra en header till mig?
    Skickar en bild till din mail som jag vill ha med på den om du skulle vilja...

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D