torsdag 21 juni 2012

So you think you can dance

Jag ska egentligen inte blogga om det här. Dels för att detta är en bokblogg och dels för att jag har TUSEN andra saker som måste göras idag. Åh... JAG VILL INTE! (Det är bara såna här tråkiga saker)

Hur som helst, igår såg jag på So you think you can dance (förkortas SYTYCD) Två av bidragen var... skrämmande och jag känner att jag bara måste lägga ut dem här.



Måste bara tillägga att jag älskar låten som den andra killen dansar till!

Och nu när jag ändå håller på tänker jag lägga ut några danser från förra säsongen:




Det var väl dem danserna som jag verkligen kommer ihåg :)

Så, nu måste jag göra alla de där tråkiga sakerna... Men jag vill inte!!!

8 kommentarer:

  1. SV: Hahah, ojdå, det var ju lite jobbigt xD

    Ja, asså den boken är så himla fin! Har inte hört någonting negativt om den, vad jag kommer ihåg... :)

    SvaraRadera
  2. Jag kollade lite igår...

    SvaraRadera
  3. SV: Ja, vi får väl se vad du tycker sen ;)
    Hahah, superbra konversation (Y)

    SvaraRadera
  4. SV: Hahah, it goes on and on... ;)

    SvaraRadera
  5. SV: Tack! :D Jag med! Jag tycker att citatet stämmer så otroligt mycket ^^

    Jag brukar egentligen inte kolla på SYTYCD... Men den översta videon var ju ganska cool :D Fast den kvinnliga domaren, guuud så jobbigt skratt/skrik -.-

    SvaraRadera
  6. SV: Haha! It never stops ;)

    SvaraRadera
  7. Svar: Ja, det är verkligen bra ;) Åh, jag ser att du läser "Himlen börjar här", den är superbra! :D

    SvaraRadera
  8. SV: Haha, antagligen! Hur går det med Himlen börjar här? :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D