onsdag 27 juni 2012

En liten uppdatering om vad som pågår!

Som ni kanske märkt har jag inte skrivit på ett tag (bara några dagar, men jag brukar uppdatera ganska ofta så för mig blir det ett tag.) Det beror bland annat på att vi hade Cailey i helgen och sen blev jag sjuk. Så jag har inte hunnit läsa särskilt mycket. (Skyll på tv-serien Gilmore girls, jag och mamma ser typ tre avsnitt per dag och jag tror att ett avsnitt är 40-45 minuter eller nåt sånt)
Jag tänkte blogga igår. Om vad vet jag inte. Antagligen skulle det ha blivit improvisation (jag skriver på tills jag inte längre vet vad jag skriver om). Men jag bloggar idag istället.

Två recex den här veckan! Ett i måndags och ett idag!
Monstrets dotter - Kristin Cashore
&
Sommaren jag blev vacker - Jenny Han

Gud som jag har längtat efter uppföljaren till Tankeläsaren! Och nu äntligen har jag den!
Sommaren jag blev vacker har jag inte läst sådär jättemycket om så jag har inte sådär skyhöga förväntningar.(vilket är bra för då lär jag inte bli besviken). Däremot tror jag det kan bli väldigt trevlig sommarläsning ☺

Så, det var väl det antar jag... Hoppas alla hade en trevlig midsommar! (lite sent att nämna midsommar nu kanske, men bättre sent än aldrig som man säger)

2 kommentarer:

  1. Jag gillar båda jättemycket, hoppas du med gör det :D

    SvaraRadera
  2. SV. Åh, stackare :/ Hoppas du mår bättre nu och får mer tid att läsa ;)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D