onsdag 23 maj 2012

Ytterligare två nya böcker + Dubstep med fiol!

Idag kom recensionsexen från Semic!    
                                                           

Legenden om Morwhayle
Häxmästaren
&
Demonprinsessan
av
Peter Bergting


Jättestort tack för böckerna! Har längtat enda sen i fredags, då jag fick reda på att de skulle skicka något överhuvudtaget :)




Vet inte hur det gick till, men jag hittade en tjej som spelar dubstep på fiol! Eller snarare, dubstep som innehåller fiol, för det är musik i bakgrunden.
Så just nu sitter jag och lyssnar på hennes musik!




2 kommentarer:

  1. Väntar med på rec.ex nu, vet inte vad det blir för böcker men de undrade vilken sorts böcker jag läste och så och vilken adress jag har, så jag antar att jag kommer få något ;-) Kul med recensionsexemplar! :D

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja, det är en bra fråga. Vet inte varför jag döpte den till "töntig kärleksdikt", det var ett dåligt namn. Tack för att du tycker den är vacker! Såna kommentarer värmer! Måste byta namnet... ;)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D