tisdag 29 maj 2012

Fy på mig!

Nej nu blir jag sur på mig själv... Förra veckan någon gång bestämde jag mig för att läsa ut åtminstone sex av böckerna jag har hemma innan jag lånar eller köper något nytt. Hur bra gick det då tror ni?
Jag var på biblioteket idag, och bestämde mig för att bara titta. Men bara titta är inget för mig när det är gratis... Men lyckades ändå hyfsat bra, jag lånade faktiskt bara två böcker! Om jag inte haft några gränser för hur många böcker jag skulle låna hade det nog blivit nånstans där runt sju... -.-

Lånat idag utan tillåtelse:
En sån där vidrig bok där mamman dör av Sonya Sones
&
När jag vaknar finns du inte av Cat Patrick

Någon som har läst någon av dem? I så fall, var de bra? :)

1 kommentar:

  1. Jag har läst båda två; En sådan där vidrig bok där mamman dör läste jag på engelska och När jag vaknar finns du inte läste jag på svenska.
    Gillar båda böckerna, men jag måste nog säga att När jag vaknar finns du inte är bättre! :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D